Shop Mobile More Submit  Join Login
Life's Not Fair, Is it? by KanuTGL Life's Not Fair, Is it? by KanuTGL
I think everyone knows who this is =P

This is, I believe, the biggest attempt at making Scar look as accurate as possible I've made to date; this is as far as my skill can take me, right now. It is also my first contribution to a collab I'm hosting on the Lea Halalela forum to celebrate The Lion King's 20th anniversary! You should all be able to see the result of that shortly... :D
Add a Comment:
 
:iconpouasson-de-oro:
Pouasson-de-oro Featured By Owner Jan 4, 2015  Hobbyist Digital Artist
Omg no, I don't know who is this lion, I have never seen him in my whole life o-o

but he's atrociously magnificent :love:
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Jan 12, 2015  Student Digital Artist
Haha, yes, I know, he's such an obscure character... =P

Thank you! ^^
Reply
:icondyb:
dyb Featured By Owner Oct 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
cool!
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Oct 19, 2014  Student Digital Artist
Thank you! :)
Reply
:iconcircletlne:
CIRCLETlNE Featured By Owner Sep 6, 2014
Wow! I'm speechless.... You draw TLK sooooo sooo sooo well! pewdiepie gasp 
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Sep 18, 2014  Student Digital Artist
Aww, I'm glad you think so! Thank you! :boogie:
Reply
:icondacostpa:
dacostpa Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist General Artist
OMG!!! This is SPECTACULAR! The detailing is absolutely SPOT ON!! It looks like a still right out of the movie! You did a truly AMAZING job on this, and I REALLY hope we'll see more of the "Lion King" characters in this style from you. Do you think you'll do more, and if so, who? AWESOME WORK KANU!!!!! :D


*LAST CHANCE!!! - Join My Lion King Contest - Points :points: :points: :points:, Prizes :winner: and MORE :D - DEADLINE IS SEPTEMBER 30, 2014!!!!! ->
dacostpa.deviantart.com/journa…
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 16, 2014  Student Digital Artist
Thank you very much! ^^ I drew Ed for the big collab as well, so I'll be posting him separately too in the near future :D
Reply
:iconkingsimba:
KingSimba Featured By Owner Aug 11, 2014  Hobbyist Digital Artist
This looks just like Scar. Awesome work! =D
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 15, 2014  Student Digital Artist
Thank you, KS! :D
Reply
:icongwyndor:
Gwyndor Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Great
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 15, 2014  Student Digital Artist
Thank you! :)
Reply
:iconaashleyb:
aAshleyB Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist General Artist
Well, you've certainly done a marvelous job! :clap:
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 14, 2014  Student Digital Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconyankiidoodles:
yankiidoodles Featured By Owner Aug 10, 2014
Oh, I really love this! His expression is so in character.
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 14, 2014  Student Digital Artist
Thank you very much! :)
Reply
:iconazure-artist:
Azure-Artist Featured By Owner Aug 9, 2014  Student
Wow, love it! Lol I went to see the Lion King show on Wednesday, and Scar was awesome :D
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 14, 2014  Student Digital Artist
Oh, nice! I love the Broadway show :heart:

Thank you! :)
Reply
:iconazure-artist:
Azure-Artist Featured By Owner Aug 14, 2014  Student
No problem!
It was a birthday treat, my mum got me front row tickets, I nearly cried with happiness, it was so amazing:WaWaWa: i says lik yey dud 
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 15, 2014  Student Digital Artist
Awesome! :la: I've seen it six times so far, and hoping to make it many more, hehehe... :XD:
Reply
:iconazure-artist:
Azure-Artist Featured By Owner Aug 18, 2014  Student
6? Wow! Wish I could see it again. Just got to be stuck listening to the soundtrack on the internet and my CD.Jammin' 
Reply
:iconsnowchild6:
SnowChild6 Featured By Owner Aug 9, 2014
He looks like he's lifted straight out of the movie, well done!
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Thanks a lot! ^^
Reply
:iconspontaniouslycombust:
SpontaniouslyCombust Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist General Artist
remind me, who is that again?

joking! he looks awesome!
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Hehehe :XD:

Thank you! :)
Reply
:iconspontaniouslycombust:
SpontaniouslyCombust Featured By Owner Aug 12, 2014  Hobbyist General Artist
np
Reply
:iconkhanasghost:
KhanasGhost Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
All that work was well worth it, you captured him exactly on model. Amazing job with this 
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Thank you very much! :dance:
Reply
:iconpatchesthecalico:
PatchestheCalico Featured By Owner Aug 8, 2014
Oh wow! You did an amazing job capturing him on model! ^^
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Thank you very much! :)
Reply
:iconleorgathar:
Leorgathar Featured By Owner Aug 8, 2014
Seems that the effort really paid off, he looks really accurate :D
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Thank you, Leor! :D
Reply
:iconchristianchick91:
ChristianChick91 Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
The detailing on this piece is just...ahhhh!!! :la:
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Thank you! :)
Reply
:iconwahyawolf:
wahyawolf Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Amazing work! He looks great, VERY accurate I say! :D OMG I remember Lea Halalea...I used to post on there years ago. Nostalgia! Aaannd now I feel old. :lol:
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 12, 2014  Student Digital Artist
Haha, yes, I feel really old too, thinking that TLK is 20 years old... And Lea must be about 10, at least. Geez :XD:

Thank you! :)
Reply
:iconkorrida:
Korrida Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Simply amazing! :)
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 11, 2014  Student Digital Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconshirax3nea:
shirax3nea Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
OMG OMG OMG OMG    THIS IS SOOOO AMAZING
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 10, 2014  Student Digital Artist
Thank you very much! :)
Reply
:iconpouasson-de-oro:
Pouasson-de-oro Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
Gorgeous :love:
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 10, 2014  Student Digital Artist
Thank you! ^^
Reply
:iconkarmadash:
KarmaDash Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist Digital Artist
This is awesome
Reply
:iconkanutgl:
KanuTGL Featured By Owner Aug 10, 2014  Student Digital Artist
Thank you! :)
Reply
:iconkarmadash:
KarmaDash Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
Your welcome :huggle: 
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 950 × 453




Details

Submitted on
August 8, 2014
Image Size
168 KB
Resolution
950×453
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,104 (3 today)
Favourites
376 (who?)
Comments
45
Downloads
28
×